W naszym biurze rachunkowym zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest zapewnienie bezpieczeństwa naszym Klientom. Dlatego też z dumą informujemy, że posiadamy polisę OC na znacznie wyższą sumę niż wynika to z wymogów ustawowych.
Zgodnie z przepisami, minimalna suma ubezpieczenia OC dla biur rachunkowych wynosi 50 000 zł. Jednak nasze zaangażowanie w zapewnienie pełnego komfortu i spokoju naszym Klientom skłoniło nas do przekroczenia tego minimum.
Polisa OC jest kluczowym elementem naszej odpowiedzialności wobec Klientów. Zapewnia ona ochronę w sytuacjach, w których ewentualny błąd czy nieprawidłowość mogą mieć wpływ na Państwa interesy. Dzięki naszej rozbudowanej polisie OC możecie spać Państwo spokojnie, wiedząc, że gwarantuje ona pełne bezpieczeństwo.
Jesteśmy dumni z naszej dbałości o detale i zaufania, jakim nasze usługi się cieszą. Nasza polisa OC to kolejny dowód naszego profesjonalizmu i troski o Państwa interesy. Razem tworzymy solidną i bezpieczną współpracę.